God made grandparents


"God couldn't be everywhere so he made grandparents"
I fredags havde jeg en masse skønne modeller i studiet, det var den lille nyfødte knægt på billederne, som ud over mor og far, og den sejeste storebror! Havde medbragt hele staben af bedsteforældre. 
Der var en skøn følelse af kærlighed og forventning i studiet. 
Fotograf: Farmor til babyen
Storebror var super tålmodig med fotografen, og vildt forelsket i sin nye lillebror, det var pragtfuldt at være vidne til.


 Bedsteforældrene var også meget forventningsfulde, og knipsede løs med deres smartphones, mens de heppede på fotografen og sukkede når de kiggede på det nyeste barnebarn i de forskellige rekvisitter. De var så begejstrede for hele oplevelsen, at jeg føler jeg var nødt til at dele de fine billeder af mig. Aldrig er jeg blevet fotograferet SÅ meget mens jeg arbejder før. :-) ..og det var skønt med et heppekor som dog mest sagde "Nårhhhhhh" eller "wooow" eller "Ej hvor ER DET SØDT!!!"

Fotograf: Farmor til babyen
Jeg vil bestemt anbefale alle forældrepar at tilbyde bedsteforældrene en plads i studiet, selvom mit studie er lidt småt, så må vi deles om siddepladserne, og første række til fotoshowet.
Alle bedsteforældre meldte tilbage at det havde været en stor oplevelse at se deres børnebørn blive fotograferet, og at de var rigtig glade for at være blevet inviteret med.

Her er det billede jeg tog mens jeg blev fotograferet :-) 
Efter sådan en dosis kærlighed gik jeg glad på weekend. Det var næsten som det smittede med alt den glæde og begejstring i rummet, men helt ærlig, han er sgu da også et lækkert lille væsen ham her!
Det er i øvrigt alle babyer i mit studie, jeg holder meget af dem alle sammen.

Fotograf: Farmor til babyen


Kommentarer

Populære opslag