Den lille sorte bog...


Den lille sorte bog i min taske, er her jeg noterer gode ideer, ny viden, ting jeg skal huske til et shoot, noget jeg gerne vil prøve, noget jeg skal have gjort, noget jeg ønsker mig...alt muligt.
Jeg ved at der findes masser af plads på iphone, ipad, computere...men det er ikke det samme, som at få lov at tegne, notere, skrible, skitsere, regne eller skrive på rigtig papir, og jeg synes det fungerer bedre for mig når jeg skal læse notrerne bagefter også.
Det er jo lidt som med fotografier....man kan godt bare gemme dem på computeren, men at få det ud på print er bare en helt anden oplevelse. For en del år siden var det hotteste julegaveønske en digital billederamme, men det er der vist ikke så mange som ønsker sig mere, fotografiet i sin oprindelige form, har fået sin værdi tilbage. Jeg er møj stolt af alle de af mine kunder som i år giver fotografier i gave, fordi det er den helt specielle gave, den du ikke bare kan købe i en brugskunstbutik, den som ikke bare kan genskabes, et minde fra en svunden tid...det er en virkelig personlig gave, givet med hjertet til en meget heldig modtager.

Glædelig jul!

Kommentarer

Populære opslag